Οι ετοιμασίες είχαν γίνει 3 μέρες πριν.3 μέρες μετά ....η ώρα που είχαν σιωπήσει τα πάντα.Τα φύλλα δεν κουνιόντουσαν ούτε οι ματιές μιλούσαν.Καπνός κυμάτιζε στην ατμόσφαιρα από τα θυμιατά που άναψαν στην μνήμη σου.Ήταν η ώρα της Άξιας χαράς σου μα για τους συντρόφους σου ήταν η ώρα της λύπης.Όταν όλοι είχαν πάει για ύπνο ένα νυχτοπούλι άρχισε να τραγουδά.Το πέρασμα από την καρδιά στα χείλη,από το σκοτάδι στο φως,από την ανάσα στην τελευταία εκπνοή..........και από εκεί στους χρόνους και στους ανέμους.Δεν χάθηκε ποτέ ,την σιωπή είχε σπάσει.
Ο αέρας πλαγιάζει με τα σύννεφα σπρώχνοντας τα πιο πέρα από ότι μπορούσαν να φανταστούν. Η ορμή των κυμάτων αγγαλιάζει με ευλάβεια τους βράχους την ώρα της υπέρβασης. Ο γλυκός πόνος τα μαγνητίζει. Τότε γνωρίζουν. Το δέντρο δεν είναι δέντρο.Η θάλασσα δεν είναι θάλασσα.Ο ουρανός δεν είναι ουρανός.Οι βράχοι δεν είναι βράχοι.Τα κύματα δεν είναι κύματα. Τώρα δεν έχουν τίποτα να κρύψουν. Τίποτα εδώ δεν θα βρεις να ΄ναι ντυμένο,ούτε να σου κρύβεται. Όλα στην φύση είναι γυμνά εκτεθειμένα.

