Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ε

είδα το βλέμμα τ ' ουρανού να με κοιτά
τότε είδα ποιος είμαι και που βρίσκομαι
1
-Είμαι η ηρεμία της στιγμής όταν οι σκέψεις αναπαύονται
-είμαι η παύση του πολέμου που φέρνει την ειρήνη,όχι η νίκη
-είμαι ο ζωντανός-νεκρός που υπήρξε και σε μένα
2
-Βρίσκομαι στην ελαφρότητα και στην γείωση που γνώρισα σε εσένα
-βρίσκομαι στην δύναμη της αγάπης που έδωσες σε εμένα
-βρίσκομαι στις ερωτήσεις που ανακαλύπτει ο έρωτας
-είμαι η προσμονή της συνάντησης και οι δυσκολίες του έρωτα που δεν βι-άζουν την αγάπη
-είμαι όλα όσα μου έδωσε το αγαπημένο σου χάδι
-είμαι όσα ένιωσες όταν με φιλούσες
3
-Είμαι τα γυμνά κλαδιά που μπορούνε να αγαπάνε
-είμαι το άνθος που πατήθηκε και το χέρι που το έσωσε
-είμαι το δέντρο που ανακάλυψα
-είμαι η γη που φύτεψα 
-είμαι ο χρόνος που γεννήθηκα_
-
-
είμαι

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ Ο ΘΕΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΑΣ ΕΡΘΕΙ

  Σήμερα Πέμπτη ο Χριστός φέρνει την χαρά στην ζωή μας αν το θέλουμε  την γαλήνη και την αληθινή χαρά  στην καθημερινότητα της ζωής μας στον πλανήτη της γης και μια πορτοκαλαδίτσα να μου δίνει χαρά που την έχω και με δροσίζει και δαύτη!  _ _ _ + ελα πάμε  στην σημερινή μέρα  να σηκώσουμε ψηλά το πνεύμα  με την  αγάπη και ποίηση Θεού  μεταξύ μας λίγο του δίνουμε  και μας το επιστρέφει στο άπειρο  ξεκίνα τούτη η μέρα  η χριστιανική Πέμπτη μέρα  με προσεκτικά βήματα  σταθερά  ζητώντας συνεχόμενα  την βοήθεια Χριστού  στα πάντα  να αντέχουμε  για να αντέξουμε  εκείνος άντεξε τον μεγάλο πόνο  εκείνος είναι  που κάνει να αντέχουμε  τα μικρά εκπαιδευτικά μας πονάκια  ας είμαστε με την ησυχία  μέσα μας ας πορευτούμε  ας βάλουμε τρόπο ζωής τέχνης  χαρακτήρα ζωοδότη Θεού  την καλλιτεχνία  την δικιά του ας νιώσουμε κάτι διαφορετικό  απ,την κοσμική ζωή  το κοσμικό μας μυαλό  ας βγούμε  δεν θα προσκολληθούμε στο φαντεζί  και στην μεγάλη μόστρα  θα μείνουμε στην πεζή μας Λυρική πραγματικότητα όσο μπ

Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ ΜΕ ΚΟΙΤΑΞΕ ΣΗΜΕΡΑ.....

 🌷🌷🌷 Πήγα στην εκκλησία  να εκκλησιαστώ σήμερα  η αναστασια Ευαγγελάτου με κοιτούσε  λίγο  την κοίταξα και γω  διακριτικά και στο πλάι  κάποια στιγμή όμως το βλέμμα μας συναντήθηκε.....   η αναστασια ευαγγελου  έχει ωραία μύτη  και φωτεινή καρδιά  κρατούσε ένα κομποσχοινι στα χεράκια της κρατούσα και γω κομποσχοίνι στα χέρια μου πριν καιρό την ρώτησα  αν θέλει να βγούμε για ένα καφεδάκι  μου είπε ευγενικά  πως έχει πολύ δουλειά μέχρι το Πάσχα ...... απέρριψε με ευγενενικό τρόπο  την πρόταση μου έφυγα συντετριμμένος εγώ  κλαίγοντας στον δρόμο  ένιωσα κρύα μοναξιά  Σήμερα είναι μια πλούσια ανοιξιάτικη μέρα  και ήταν παρόν ο θεός στην εκκλησία  στον ναό νιώσαμε αγγαλίαση  ο Χριστός μου πήρε τον πόνο που νιώθω για την ξανθιά Αναστασία  την ευαγγέλου  και μου έδωσε παράδεισο ......... Σήμερα η αναστασια ευαγγελου Φορούσε μια ωραία μπλούζα κόκκινη  Της έδωσα λουλούδια στην καρδιά  εγώ την ώρα της θείας λειτουργίας  της μοίραζα την αγάπη μου την συμπαθώ πολύ  την αγαπάω με τον δικό μου τρό

ΝΥΧΤΑ ΖΩΗ

  Νύχτα  ζωή  ράδιο ανοιχτό  λαϊκά έντεχνα   1:56 σπίτι δωμάτιο καρδιά  τα αισθάνεσαι μαζί  αίσθηση και γεύση   λίγο ζελέ  λίγο αναψυκτικό  πιο νωρίς ήπια μια γρανίτα  γεύση φράουλα και λίγο λεμόνι  σε λίγο μάλλον θα κοιμηθώ  πορτατιφ ανοιχτό  αγαπημένο  το φωτογραφίζω  δύο άλογα κοιτάζονται  ροδακινή όνειρα αδιάφορα  και σημαντικά  και  Λυρική χρωματιστή πραγματικότητα όχι πάντα  ένα τώρα  μια ησυχία  μικρές αιώνιες στιγμές  μέσα μου Α.γ.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

  Σάββατο βράδυ  με αγάπη καλοσύνη Χ. Περπατάμε μπροστά στο φως με ερωτικά φιλιά  στον μελλοντικό έρωτα  στην άγνωστη γυναίκα  που έχουμε δίπλα μας από τώρα  την φροντίζουμε  όσο μπορούμε  για να μην στεναχωριέται  για τα μικρά βάσανα  σου δίνω ενα φιλί για να μην μεγαλωνεις  τις τσουκνίδες  εκείνη ανταποδίδει στο φιλί  έρχεται απ,το μέλλον  δεν σε γνωρίζω ποια είσαι  και μας ανεβάζει στον ουρανό  πολύ ψηλά  μας ανεβάζει  τότε χαιρόμαστε  και αναγνωρίζουμε τον δότη Χ. σε όλο αυτό που μας συμβαίνει  με μια γαλήνη και μια χαρά  στον ανοιξιάτικο νυχτερινό κήπο  σε αγκαλιάζω θερμά  με εκτίμηση και συμπόνια  Θέλω να είσαι φρόνιμη  θέλω να είσαι σωστή  και να με αγαπάς                                   📧

ΒΕΡΑΝΤΑ/ΩΡΕΣ

  12:37 Σάββατο μεσημέρι  βεράντα/Ώρες  _κίτρινα άνθη  μικρά  τα μαζεύω  μέσα:άνοιγμα βρύσης κουζίνα-_λίγο νερό_ Εξω:μια πεταλούδα  πληθωρικότητα,φως φωτοσκιάσεις  γλάστρες _- ζουζούνια  μικρές μελωδίες καναρίνια  ησυχία του δρόμου  ηχητικά περιστέρια  χωρίς να φαίνονται  μόνο ήχος  πιο νωρίς φάνηκαν  διέσχισαν μια γραμμή ευτυχίας στον αέρα  Βεράντα:  μικρά κλαδιά  φύλλα, χάμω  αεράκι  παιχνίδισμα με τα πράσινα φύλλα  Ώρες/ο ήλιος μετακινείται στο πάτωμα  νωχελικά,δεν βιάζεται  στιγμιότυπα από φωτογραφίες και .λέξης Α Hiroshi Yoshimura - Deep Echoes    https://youtu.be/Io8Y4v9l1U8?si=o2iUJZ8dmwqA6-E-

Σε ΟΝΟΜΑΖΩ ΑΝΟΙΞΗ ΣΕ ΟΝΟΜΑΖΩ ΓΑΛΑΖΙΟ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΣΕ ΟΝΟΜΑΖΩ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΦΛΟΥΔΕΣ

........ σε ονομάζω Άνοιξη σε ονομάζω αιώνιο Σάββατο  σε ονομάζω πορτοκαλί φλούδες  σε ονομάζω γαλάζιο ανεμιστήρα  σε ονομάζω κάτι κοντά στην αλήθεια  σε ονομάζω οινόπνευμα  σε ονομάζω τραγούδια του  Ryuichi Sakamoto σε ονομάζω το λευκό χιόνι στις βουνοκορφές  σε ονομάζω τα ωραία στήθη  σε ονομάζω Π σε ονομάζω παντοτινότητα σε ονομάζω  μια δύναμη ασύλληπτη για τον matrix κοσμο σε ονομάζω  μ σε ονομάζω εσύ που ανοίγεις  πόρτες  με τα μικρά σου πόδια πως τα κατάφερες σε ονομάζω τότε και τώρα και πάντα ○ Σάββατο μεσημέρι  σπίτι ανοιχτό  ορθάνοιχτα παράθυρα  τάδε ώρα  το φως γεμίζει  δίνει ενέργεια  ξύπνησα με την ζωηρότητα σου ξύπνησα με το σθένος σου με τα φωτεινά σου πόδια  ξύπνησα  νόμιζα πως δεν είμασταν μαζί  έβγαλα ένα ερωτηματικό στον ήλιο να ζεσταθεί  απ,το στηθος μου το ζόρι μου με τα χέρια σου  μια μεγάλη ανάγκη  μαζί με το νερό  Χ. το νερό κοντά μας δεν φεύγει  δεν θέλει να φύγει  δεν θα φύγει ποτέ  σε ονομάζω Άνοιξη σε ονομάζω αιώνιο Σάββατο  σε ονομάζω πορτοκαλί φλούδες  σε ο

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

  Αγια βαρβαρα η αγαπημένη μου την φωτογράφισα εξαίσια  ΤΡΙΤΗ  άλλη μια μέρα χριστιανική  με πνευματική εργασία και διαύγεια  ξεκίνησε  με ήρεμο περιβάλλον  με ανάπαυση απ,το κοσμικό μυαλό των λογισμών  ας είμαστε όμορφοι σήμερα  ταπεινοί  και σήμερα ας απολαύσουμε  το νηστίσιμο φαγητάκι μας αλλά ας μαγειρέψουμε σε παρακαλώ πνευματική τροφή  για την καρδιά  και την σχέση φιλίας με τον φίλο Χ. Κοντά στο καντηλάκι μας το αγαπημένο μας Το αναμένο  η ψυχή μας αγγαλιάζει  μιλάμε στον φίλο που δημιούργησε  την άνοιξη  είναι βρε εκείνος που δεν θα μας εγκαταλείψει ποτέ δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό; μίλα του! έλα κοντά φίλε Χ. και σήμερα Τρίτη πρωί  να μας κάνεις παρέα  με τα ωραία σου και τα αγαθά  και με την Παναγία  στα χέρια μας Το εικονάκι  για προστασία  Απ,την παράνοια υλισμού  να λέμε τον πόνο μας στην Παναγία  να τον εκφράζουμε  το εσωτερικό δάκρυ  της καρδιάς μας αχ ένιωσα μια μελαγχολία τώρα θα πάω να το πω στην Μαριάμ  να με βοηθήσει  στην εικόνα της την μεγάλη την τεράστια  α