Μουγκρίζει το μέσα μου καθώς ξεχορταριάζω με τα φτωχά μου χέρια το παράξενο την συνειδησιακή ανυπαρξία.ΕΕ έχω την ανάγκη να γράψω για τον οινο-πνευματομένο ΝΙΚΟ ΚΑΡΟΥΖΟ kaι ο,τι βίωσα διαισθητικά και πεζά σ ΄ ένα μέρος της Αθήνας την παρασκευή 14 Ιουλίου χρονικού έτους μηδέν π.Χ.(παρόντος Χριστόν)Έυχομαι να τα καταφέρω.Για σ ΄ ένα Νίκο.
(Όλα τα έτη που ζούμε περικλείουν το μηδέν γιατί ο χρόνος είναι σφιχτά αγκαλιασμένος απ ΄ το άχρονο)
σύντομα
Ο αέρας πλαγιάζει με τα σύννεφα σπρώχνοντας τα πιο πέρα από ότι μπορούσαν να φανταστούν. Η ορμή των κυμάτων αγγαλιάζει με ευλάβεια τους βράχους την ώρα της υπέρβασης. Ο γλυκός πόνος τα μαγνητίζει. Τότε γνωρίζουν. Το δέντρο δεν είναι δέντρο.Η θάλασσα δεν είναι θάλασσα.Ο ουρανός δεν είναι ουρανός.Οι βράχοι δεν είναι βράχοι.Τα κύματα δεν είναι κύματα. Τώρα δεν έχουν τίποτα να κρύψουν. Τίποτα εδώ δεν θα βρεις να ΄ναι ντυμένο,ούτε να σου κρύβεται. Όλα στην φύση είναι γυμνά εκτεθειμένα.
