Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
ΝΥΧΤΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ.ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΑΚΙ
Καρβουνακια γύρεψα
να ανάψω στον Χριστό
Τα βρήκα και τ ' αγόρασα
σε διάφανο καλαίσθητο
κουτάκι
δηλώνω ευτυχία
πραγματοποιώντας
μια επιθυμία
που 'χα από καιρό.....
●°•▪︎